11.12.2008

11 грудня, четвер – Лк 16,1-9
Прпмч. Стефана Нового і мч. Іринарха

Сказав Господь притчу оцю: Був один багатий чоловік і мав управителя, якого обвинувачували, що марнує його добра. Покликав він його і каже: Що я про тебе чую? Дай звіт про твоє управління, бо ти не можеш більше управляти. І почав управитель міркувати: Що мені робити? Пан мій відбирає в мене управління. Копати землю – сил не маю; просити – соромлюся. Знаю, що зроблю, щоб, коли скине мене з управління, прийняли мене до себе. Покликав він одного по однім боржників свого пана і мовив до першого: Скільки ти винен панові моєму? – Сто мір оливи, відповів той. Сказав до нього: Візьми твою розписку, сядь і напиши швидко: п’ятдесят. Потім до другого промовив: Ти скільки винен? – Сто корців пшениці, відповів той. – Візьми твою розписку, напиши: вісімдесят. І похвалив пан нечесного управителя, що той учинив мудро, бо діти цього світу мудріші в їхньому роді, від дітей світла. І я кажу вам: Робіть собі друзів неправою мамоною, щоб, коли її не стане, вас прийняли в намети вічні.


Господь нас також зробив управителями тут на землі. Дав нам життя, здоров’я, силу, можливо, і красу, здібності.... Нічого не маємо самі від себе! Треба пам’ятати, що одного дня потрібно буде звітувати про всі слова, думки та вчинки з цілого нашого життя. Будемо відповідати за те, як ми опікувалися своєю душею, дбали про своє тіло. Коли доходить до потреб нашого тіла, вміємо бути активними. Здорова їжа, спорт, креми найкращих фірм... Коли ж йдеться про душу, тоді ми навпаки стараємось дуже мізерно!!!
Не даймо, щоб кмітливість людей цього світу переважила та воюймо проти нагромаджування багатства, яким точно не досягнемо неба.

Подумаю скільки часу я сьогодні витратив на тіло, а скільки приділив душі.

Господи, допоможи мені своєю благодаттю та світлом Духа Святого правильно розставити цінності у моєму житті.

Немає коментарів: