24.01.2009

24.01.2009 Теодосія Великого прп.
Мт. 11,27-30
Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий.»


Кожен з нас пам’ятає моменти, коли мав можливість комусь розповісти все, що є «на серці» і відчути полегшення.
Такі обійми, повні любові та розуміння, нам сьогодні пропонує Ісус. Він хоче нас вислухати, бере на себе тягарі з наших сердець, нагадує нам, що Він завжди готовий вислухати нас та допомогти.
Залишмо сьогодні хоча б на кілька хвилин наші турботи, обов’язки, забави, наше навчання та сядьмо до Ісусових ніг зі свідомістю, що Він нас безмежно любить та зможе полегшити наші тягарі. За ті декілька хвилин, які ми Йому даруємо, Він нас у сто разів більше винагородить.

Якусь свою турботу понесу з Ісусом.

Господи Ісусе, дякую Тобі за те, що Ти хочеш полегшити мої тягарі.

Немає коментарів: