10.05.2009

10 травня, неділя – Ів 5,1-15
Розслабленого, гл.3
Свщмч. Симеона

По тому було свято юдейське, тож Ісус прибув до Єрусалиму. А є в Єрусалимі при Овечих воротах купелеве місце, по-єврейському воно зветься Витесда, що має п’ять критих переходів. Лежала в них сила недужих, сліпих, кривих, усохлих, які чекали, коли то зрушиться вода: ангел бо Господній сходив час від часу в купелеве місце та й заколочував воду, і хто, отже, перший поринав по тому, як вода заколочувалася, то одужував, – хоч яка б там була його хвороба.
Один чоловік там був, що нездужав тридцять і вісім років. Побачив Ісус, що він лежить, а довідавшися, що було воно вже дуже довго, каже до нього: «Бажаєш одужати?» «Не маю нікого, пане, – одрікає йому недужий, – хто б мене, коли ото вода зрушиться, та й спустив у купіль: бо ось тільки я прийду, а вже інший передо мною поринає».
Мовить Ісус до нього: «Устань, візьми ложе твоє і ходи!» Відразу ж і одужав той чоловік, і взяв ложе своє і почав ходити. Був же той день – субота. Юдеї і кажуть до одужалого: «Субота адже ж! Не личить тобі ложе носити!» А той їм у відповідь: «Візьми ложе твоє і ходи, – сказав мені, хто мене оздоровив». Спитали його: «Хто він – той, що сказав тобі: Візьми і ходи?» Та одужалий не знав, хто він, бо Ісус зник у натовпі, що юрмився на тому місці. Щойно потім знайшов його Ісус у храмі й мовив до нього: «Оце ти видужав, – тож не гріши більше, щоб щось гірше тобі не сталось». Чоловік пішов і оповів юдеям, мовляв, той, хто його оздоровив, – Ісус
.


Яким важким було для того хворого лежати тридцять вісім років без можливості оздоровлення, без будь-якої уваги! Хотів оздоровитися, але сам не зміг так швидко входити у воду…Скільки людей перейшло біля нього і його не помітило? Аж Ісус його побачив і змилувався над ним. Його: «Устань, візьми ложе твоє і ходи!» є простим виявом уваги до хворої, самотньої та страждаючої людини!
Ісус сьогодні і нас вчить, як маємо поводитися з нашими ближніми. Обдаровуймо людей ласкою, увагою, підтримкою, допомогою, усмішкою…

Скільки людей буде колись говорити про мене Богові, що я був до них неуважний, неприступний?

Господи Ісусе, поможи мені бути світлом, яке зігріває всіх навколо та приводить до Тебе.

Немає коментарів: