13.05.2009

13 травня, середа – Ів 7,14-30
Ап. Якова, брата св. Івана Богослова

А як уже настала середина свята, увійшов Ісус у храм і почав навчати. І дивувались юдеї, примовлявши: «Як він знає Писання, не вчившися». А Ісус озвався і мовив до них: «Моя наука не моя, а того, хто послав мене. Якщо хтось бажає його волю чинити, то і взнає він, чи наука ота від Бога, а чи я промовляю сам від себе. Хто говорить сам від себе, той слави власної шукає. Хто ж того слави шукає, який послав його, той правдивий, і немає неправди в ньому. Хіба не дав вам Мойсей закону? А ніхто з вас закон не виконує! Чого бажаєте мене вбити?» Озвався народ: «Чи ти навіжений? Хто тебе вбити бажає?» А Ісус їм у відповідь: «Одне зробив я діло, і ви всі дивуєтесь. Тим то дав вам Мойсей обрізання, – воно й не від Мойсея, лише від предків, – і ви обрізуєте чоловіка в суботу. Чоловік приймає обрізання в суботу, щоб не був закон Мойсея порушений, – ви ж нарікаєте на мене, що я в суботу цілу людину здоровою вчинив! Не судіте з вигляду зовнішнього – судіте справедливим судом!»
Казали отож деякі з єрусалимлян: «Чи не той це, що бажають його вбити? Ось він говорить явно, і йому нічого не кажуть. Невже старшина і справді визнала, що він Христос? Та ми про нього знаємо, звідкіля він. А Христос коли прийде, то ніхто не знатиме, звідки він». Отож Ісус промовив голосно, навчаючи у святині: «І мене знаєте, і знаєте звідкіля я. Однак прийшов я не від себе самого, правдивий же той, хто послав мене, – а того ви не знаєте. Я ж його знаю, бо я від нього, і він мене послав». Тим то й хотіли вони схопити його. Та ніхто не наклав рук на нього – не настала бо ще його година
.


Юдеї уявляли Месію зовсім по-іншому, ніж їм це показував Ісус. Не подобалася їм Його розмова про єдність з Отцем. Це було занадто. Їхній погляд був чисто політичним, не поглядом віри.
Ми, люди в теперішньому світі, також з радістю пристосовували б Бога та віру до наших уявлень, потреб, бажань. Що для нас є важким, те зі Святого Письма відразу б забрали. Наші уявлення деколи є на кілометри віддалені від того, що від нас хоче Бог.
Щоб ми не мали недобрих уявлень, треба читати Святе Письмо, думати, та основне - молитися про правдивий образ Бога в своїх серцях.

Господи, підтримуй мою віру, щоб я Тебе з радістю пізнавав через Святе Письмо, через совість та через події сьогоднішнього дня.

Немає коментарів: