22.06.2009

22 червня, понеділок – Мт 9,36-10,8
Св. Кирила, архиєп. Олександрійського

36. Він, бачивши юрми народу, милосердився над ними, бо вони були стомлені й прибиті, немов ті вівці, що не мають пастуха. 37. Тоді він каже своїм учням: «Жнива великі, та робітників мало. 38. Просіть, отже, Господаря жнив, щоб вислав робітників на свої жнива».
1. Прикликавши своїх дванадцять учнів, Ісус дав їм владу над нечистими духами, щоб їх виганяли і лікували всяку хворобу й усяку неміч. 2. Ось імена дванадцятьох апостолів: перший Симон, прозваний Петром, і Андрій, брат його; Яків, син Заведея, та Йоан, брат його; 3. Филип та Вартоломей; Тома й Матей, митар;Яків, син Алфея, і Тадей; 4. Симон Кананій та Юда Іскаріотський, що й зрадив його.
5. Оцих дванадцять Ісус вислав і наказав їм: «У дорогу до поган не пускайтесь і в самарійські міста не заходьте. 6. А йдіть радше до загиблих овець дому Ізраїля. 7. Ідіть, проповідуйте, кажучи, що Царство Небесне – близько. 8. Оздоровлюйте недужих, воскрешайте мертвих, очищуйте прокажених, бісів виганяйте. Даром прийняли, даром давайте.


Нам здається неможливим та незрозумілим для людського розуму, що така мала групка апостолів мала голосити Євангелію цілому світу та принести Христову науку кожній людині.
І це нам сьогодні може свідчити про те, яким міцним є Бог, котрому віримо. Так як і учні, ми є покликані поширювати Євангелію та вчення Церкви у світі, де живемо, подорожуємо, навчаємося, бавимось, лікуємо…
Але як це все маємо робити? Спочатку треба перевірити нашу довіру до Того, Котрий нам дає силу та керує нами. Потім — щирою молитвою спрямувати нашу увагу на Ісуса: «Скеровуй мене, Господи». Вишли мене туди, де маю принести світло віри, порозуміння, любові, надії. Ти найкраще знаєш, хто мене потребує.
Після цього з охотою крокуймо сьогоднішнім днем. Можливо, вже сьогодні наш батько, мама, співпрацівник, сусід… відчують Божий дотик, Божу любов, Божу поміч, Боже милосердя. Тішмося з того, що можемо поширювати Євангелію вже сьогодні.

• Буду уважним, куди Бог мене вишле.

Господи, наповнюй мене своїм Духом, щоб я був Твоїм апостолом всюди, куди Ти мене сьогодні вишлеш.

Немає коментарів: