04.08.2009

04 серпня, вівторок – Мт 18,18-22
Рівноап. Марії Магдалини

18. Істинно кажу вам: Усе, що ви зв’яжете на землі, буде зв’язане на небі, і все, що розв’яжете на землі, буде розв’язане на небі.
19. Знов істинно кажу вам: Коли двоє з вас згодиться на землі просити що б там не було, воно буде дано їм моїм Отцем Небесним;20. бо де двоє або троє зібрані в моє ім’я, там я серед них».
21. Тут підійшов Петро й каже до нього: «Господи!Коли мій брат згрішить супроти мене, скільки разів маю йому простити?Чи маю до сімох разів прощати?» 22. Ісус промовив до нього: «Не кажу тобі: До сімох разів, але – до сімдесяти раз по сім».

…Тут підійшов Петро й каже до нього: «Господи! Коли мій брат згрішить супроти мене, скільки разів маю йому простити?
.
..Навіть якщо добре знаємо Ісусову відповідь, постійно знову запитуємо: «Скільки разів маю прощати?». Ніби хочемо перевірити, чи щось не змінилося в сучасному часі, чи Христос «не передумав» з огляду на період, в якому живемо. Не змінилося нічого, навіть буква.
…«Не кажу тобі: До сімох разів, але – до сімдесяти раз по сім»… Це число для нас означає прощати безконечно! Христос нас закликає, щоб і ми прощали ближнім так охоче, як Він прощає нам! Так і ми будемо більш вибачливо ставитись до тих, які нам «щось зробили». Не маємо дозволяти, щоб цим зловживали, але з нашого ставлення має бути зрозуміло, що вміємо контролюватися, вміємо попросити пробачення!

Немає коментарів: