09.10.2009

09 жовтня, п’ятниця – Лк 4,23-30
Ап. Йоана Богослова

А він казав їм: “Ви певно скажете мені цю приповідку: Лікарю, вилікуй себе самого. Про що ми чули, що сталося в Капернаумі, зроби те й тут на твоїй батьківщині.” Він же додав: “Істинно кажу вам: Ніякого пророка не приймають добре в своїй батьківщині. Та я вам кажу по правді: Багато вдів було в Ізраїлі за днів Іллі, як закрилось було небо на три роки й шість місяців, і великий голод лютував по всьому краю, однак, ні до однієї з них не був посланий Ілля, тільки в Сарепту, що в краю Сидонськім, до вдови жінки. Та й прокажених теж в Ізраїлі було чимало за пророка Єлисея; однак, ніхто з них не очистився, крім сирійця Наамана.” Почувши це, всі в синагозі наповнилися гніву і, вставши, вигнали його геть за місто і повели його на край гори, на якій було збудоване їхнє місто, щоб скинути його додолу. Та він, пройшовши серед них, пішов далі
.

Люди з Назарету думали, що дуже добре знають Ісуса. І через це не змогли в Ньому побачити обіцяного месію! Нічого надзвичайного на Ньому не було, бачили Його як виростав, працював, жив разом з Йосифом та Марією…
Вони чекали на великий тріумфальний прихід Месії, котрий знищить все, що їм не подобається!
Тому, попробуймо хоча би ми сьогодні прийняти Ісуса таким, яким він до нас приходить… Бо Він готовий в кожну хвилину з нами зустрітися в будь-якій ситуації! Не потребує великої слави, а готовий прийти до нас навіть у найпростіших ситуаціях! Дозвольмо вступити Йому до наших щоденних обов’язків, щоб в нас і через нас зміг діяти в теперішньому світі. Відкриймо сьогодні повністю двері нашого серця Ісусові.

Ким є для мене Ісус? Чи віддаю Йому в своєму житті місце?

Ісусе, дай мені сьогодні відчути Твою близькість та дай мені також пізнати, в кому до мене приходиш.

Немає коментарів: