10.11.2009

10 листопада, вівторок – Лк 11,1-10
Мучч. Терентія і Неоніли; муч.Параскеви, що в Іконії
Раз якось він молився в якомусь місці, і як закінчив, сказав до нього один з його учнів: “Господи, навчи нас молитись, як і Йоан навчав своїх учнів.”
А він до них промовив: “Коли ви молитесь, кажіть: Отче, нехай святиться твоє ім'я, нехай прийде твоє Царство.
Дай нам кожного дня наш хліб щоденний.
І прости нам гріхи наші, бо й ми прощаємо кожному, хто нам винен; і не введи нас у спокусу.”
Далі до них промовив: “Якби хтось із вас мав приятеля, і той прийшов до нього опівночі Та й сказав до нього: Друже, позич мені три хліби,
бо приятель мій прибув до мене з дороги, і я не маю що йому дати,
а той зсередини відповів би йому: Не докучай мені, двері вже замкнені, і діти мої зо мною в ліжку; не можу встати й дати тобі, -
кажу вам, що коли й не встане та не дасть тому, що він його приятель, все ж таки з-за його настирливости підведеться і дасть, скільки той потребує.
Отож кажу вам: Просіть, і вам дасться; шукайте, і знайдете; стукайте, і вам відчинять.Кожний бо, хто просить, одержує; той, хто шукає, знаходить, і тому, хто стукає, відчиняют
ь


Сьогодні маємо дуже добру можливість подумати над своїм відношенням до молитви, як до розмови з нашим Богом! Якщо спитаємо свою совість, то можемо зрозуміти, що наші молитви деколи важко назвати розмовами… Зранку зазвичай швидко «продекламуємо» декілька речень та вже нас підганяє час, їде маршрутка, поспішаємо на навчання, на роботу або до магазину. Але молитися, розмовляти з Ним можемо постійно, в кожній ситуації, котру саме тепер переживаємо… Бог є постійно з нами, Він чекає на наше звернення до Нього, нашу зацікавленість! Щоденно мали б дбати про такі щирі, приятельські та відкриті відносини зі своїм Богом. Для цього потрібно просити допомоги в Ісуса, який є найкращим вчителем молитви… Закличмо і ми: Господи, навчи і нас молитися!

Якими є мої розмови з Богом? Бажаю з Ним говорити?

Господи, навчи мене звертатися до Тебе постійно та з довірою.

Немає коментарів: