01.01.2010

01 січня, п’ятниця – Мр 9,33-41
Муч. Боніфатія

І прийшли вони у Капернаум, і як був він у домі, спитав їх: "Про що ви сперечалися дорогою?" Вони ж мовчали, бо сперечалися були дорогою, хто більший. Тоді він, сівши, прикликав дванадцятьох та й каже до них: "Коли хто хоче бути першим, нехай буде з усіх останнім і усім слугою." Потім узяв дитину, поставив її серед них і, обнявши її, каже до них: "Хто прийме одне з таких дитят в моє ім'я, - мене приймає; а хто мене приймає, - не мене приймає, а того, хто послав мене." Йоан же сказав до нього: "Учителю, ми бачили одного, що твоїм ім'ям бісів виганяє, але не ходить з нами, то ми й заборонили йому, - не ходить бо з нами." Ісус же мовив: "Не бороніть йому. Немає бо такого, хто робив би чуда моїм ім'ям і міг би незабаром мене лихословити. Бо хто не проти нас, той за нас. Хто напоїть вас кухлем води тому, що ви Христові, - істинно кажу вам, - той не втратить своєї нагороди
.


У теперішньому світі ці слова не є дуже популярними. Світом керує бажання бути першим. Це не лише бажання перемогти у змаганнях чи іграх, але ще більше – досягти визнання, влади, багатства, чого сьогодні найбільше шукають. Добре почуваємося тоді, коли «щось значимо», коли ми є «кимось» .
Гідність та перше місце у небі, куди б ми радо хотіли б дістатися, не досягається багатством та титулами, а цілком іншим чином. Якщо нам щось не зрозуміло, то краще ще раз прочитаймо Ісусові слова.
Якщо хочемо жити вічно з Богом у небі, відкриймо очі на потреби ближніх та підготуймо руки до служби людям у нашому оточенні. Господь вимагає, щоб через нас інші відчували Його любов вже тут на землі.

Зроблю одне добре діло, яке побачить лише Бог.

Господи, даруй мені Духа Святого, щоб я Твоє слово не лише вислухав, але ним також і жив.

Немає коментарів: