03.03.2010

03 березня, середа – Мр 14,12-26
Свят. Льва, Папи Римського

А першого дня Опрісноків, коли жертвували Пасху, кажуть до нього учні: "Де хочеш, щоб ми йшли й приготували, - щоб ти їв Пасху?" І послав двох із своїх учнів, і сказав їм: "Ідіть у місто; і стріне вас чоловік, що нестиме жбан води; йдіть лишень за ним, і куди він увійде, скажіть господареві дому: Учитель питає: Де моя світлиця, в якій я міг би спожити з учнями моїми Пасху? І він вам покаже світлицю велику, вистелену килимами та готову. Там приготуйте нам." Учні пішли, прибули до міста і знайшли, як він сказав їм, та й приготували Пасху. Якже настав вечір, - приходить з дванадцятьма. І коли вони сиділи за столом та споживали, Ісус промовив: "Істинно кажу вам, один з вас, який їсть зо мною, мене видасть." Вони засмутились і один по одному заходились його питати: "Чи не я?" Він відповів їм: "Один з дванадцятьох, що вмачає зо мною руку в миску. Син Чоловічий іде, як написано про нього; але горе тому чоловікові, що зрадить Сина Чоловічого. Краще було б не родитись чоловікові тому!" І коли вони їли, Ісус узяв хліб, благословив, розломив і дав їм, кажучи: "Беріть, це моє тіло." Потім узяв чашу, воздав хвалу, дав їм, і пили з неї всі. Та й сказав їм: "Це моя кров Завіту, що проливається за багатьох. Істинно кажу вам, що не питиму вже від плоду винограду аж по той день, як новим буду його пити в Царстві Божім." І, проспівавши, вийшли на гору Оливну.

Немає коментарів: