22.05.2010

22 травня, понеділок – Ів. 21,15-25
Задушна субота

Коли ж поснідали, каже Ісус до Симона Петра: «Симоне Йонин! Чи любиш ти мене більш, ніж оці?» - «Так, Господи, - відрікає той йому, - ти знаєш, що люблю тебе.» Тож мовить йому: «Паси мої ягнята!» І знову, вдруге каже до нього: «Симоне Йонин! Чи любиш мене?» «Так, Господи, - відвічає йому, - ти знаєш, що люблю тебе.» І мовить йому: «Паси мої вівці!» І втретє йому каже: «Симоне Йонин! Чи любиш ти мене?» І засмутився Петро, що аж утретє його питає: «Чи любиш мене», - то й каже йому: «Господи, ти все знаєш, ти знаєш, що тебе люблю!» І каже йому Ісус: «Паси мої вівці! Істинно, істинно говорю тобі: Коли ти молодший був, то підперізувався сам і ходив, куди сам бажав. А як постарієшся, то руки свої простягнеш, і підпереже тебе інший та й поведе, куди ти не схочеш.» Сказав же він це, вказуючи, якою то смертю прославить Бога. І промовивши те, сказав йому Ісус: «Іди за мною!» І обернувшись, бачить Петро, що за ним іде учень, що його любив Ісус і що під час вечері схилився йому на груди та й запитав: «Господи, хто той, що тебе зрадить?» Тож побачивши його Петро, каже Ісусові: «Господи, а цей що?» «Якщо я хочу, - відрікає йому Ісус, - щоб залишився він, аж поки я прийду, то яке тобі до того діло? Ти йди за мною!» Отож розповсюдилась чутка серед братів, мовляв, не вмре отой учень. Та не сказав йому Ісус, що не вмре, лише так: «Якщо я хочу, щоб залишився він, аж поки я прийду, то яке тобі до того діло?» Це той учень, який оте свідчить і який оте написав, і знаємо, що його свідчення - правдиве. Є багато ще й іншого, що сподіяв Ісус, - та якби оте все поодинці записати, то, гадаю, і самий світ не змістив би написаних книг. Амінь.


Кожен з нас має свою дорогу до спасіння. Має своє покликання та завдання. Не дивімося на інших, що нам робити, але шукаймо те, чого від нас самих хоче Бог!!! З Євангеліє і для нас сьогодні прозвучав заклик: «Іди за мною!». До родини, до школи, до маршрутки, до магазину, до Церкви, до урядових установ, до ліжка хворого… маємо іти своєю дорогою за Ісусом. Наслідуючи Христа в кожній ситуації дня, найкраще сповнимо своє покликання тут, на землі. Хай для нас буде прикладом Петро зі своєю рішучістю та любов’ю до Ісуса, і Іван, котрий ішов за Ісусом аж під хрест, незважаючи на небезпеку, яка йому загрожувала.


Господи Ісусе, дай мені силу сьогодні з великою любов’ю сповнювати те, що Ти від мене очікуєш.

Немає коментарів: