17.06.2010

17 червня, четвер – Мт 11,27-30
Свят. Митрофана, патр. Царгородського

Все передане мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити. Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий».


Прийдіть до мене всі... При погляді на людей, які живуть навколо нас: сусідів, друзів, знайомих, часто нам здається, що ті, які не вірять в Бога, живуть собі легше, без проблем.
...втомлені й обтяжені... Зручною та легкою дорогою би ми до Бога не прийшли. І Ісус не жив тут, на землі, в зручності, багатстві!!! На відміну від нас, що скаржимося вже на маленький хрест, труднощі, Він хрести приймав з любові до Отця.
...Тож знайдете полегшу душам вашим … Усвідоммо важливу дійсність – Бог нікого не випробовує понад його сили!!! Кожне старання, кожен біль, якщо їх несемо з Ісусом та з любові до Бога, стає легким.

• Як я переживаю труднощі, хрести?

Господи Ісусе, будь в моєму житті зі своєю благодаттю та Духом любові, щоб труднощі та випробування були для мене благословенням.

Немає коментарів: