18.12.2009

18 грудня, п’ятниця – Мт. 11,27-30
Преп. Сави Освященного

Все передане Мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити. Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий.”

… Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас
Скільки з нас порухається при цьому заклику? Він не кличе тільки досконалих, тих, що думають, що вже нічого не повинні змінювати… Ісус кличе всіх.
…Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем…Ісус не вимагає нічого, чого б сам не зробив та не попробував. Візьмімо тому на плечі ярмо в цій хвилині та почнімо вже від тепер розповсюджувати терпеливість, допомогу, моральність, чистоту… І повільно, але впевнено будемо під вагою хреста мінятися на Христа…, бо Він є ...лагідний і сумирний серцем.

Господи Ісусе, Ти мене вчиш, як треба нести ярмо. Хочу бути Твоїм добрим учнем, та витривати на дорозі за Тобою.

Немає коментарів: