30.12.2009

30 грудня, середа – Мр. 8,30-34
Прор. Даниїла й Ананії, Азарії й Мисаїла

Але наказав їм гостро, щоб нікому не говорили про нього.І він узяв навчати їх, що Синові Чоловічому багато треба вистраждати, а й відцураються його старші, первосвященики та книжники, буде він убитий, по трьох же днях воскресне. А говорив про це відкрито. Тоді Петро, взявши його набік, заходився йому докоряти. Він же, обернувшись і глянувши на своїх учнів, скартав Петра і сказав: "Геть від мене, сатано! Бо гадаєш ти не про те, що Боже, лише про те, що людське."І прикликавши народ разом із своїми учнями, сказав їм: "Коли хтось хоче йти за мною, хай зречеться себе самого, візьме на себе хрест свій і йде слідом за мною.

… Коли хтось хоче йти за мною…
Добре усвідоммо, що Ісус говорить: Хто хоче… Нікого не примушує, тільки кличе кожного з нас… Наше рішення наслідувати Його має бути продуманим та рішучим …Якщо ж це є лише побожне натхнення на якийсь час, воно може закінчитися вже при перших невдачах та труднощах… Хто твердо приймає рішення не дивиться назад і на те, що втрачає…
...хай зречеться себе самого, візьме на себе хрест свій і йде слідом за мною… Наслідувати Ісуса для кожного з нас може означати щось інше. Але спільним для всіх нас є безмежна довіра до Бога та зміна теперішнього способу думання, дій, довіри самому собі …

Чи усвідомлюю безмірну ціну душі? На що я найчастіше «міняю» потреби душі?
Деколи мусимо багато втратити, щоб багато знайти.

Господи Ісусе, деколи я занадто поспішаю заспокоїти потреби тіла та одночасно забуваю, що моя душа має так мало духовної «їжі». Підкріпи мою волю, щоб я крокував за Тобою витривало та вірно.

Немає коментарів: