07.02.2010

07 лютого, неділя – ІВ.10,9-16
М’ясопусна. Свят. Григорія Богослова, аєп. Царгород.

Я - двері. Хто ввійде крізь мене - спасеться. Увійде він, вийде -і знайде пасовисько! Не приходить злодій, хіба щоб красти, вбивати, вигублювати. Я прийшов, щоб мали життя - щоб достоту мали. Я - добрий пастир. Добрий пастир життя своє за овець покладе. Наймит, що не є пастир, якому вівці не належать, - бачить вовка, що надходить, та й полишає вівці і біжить геть. А вовк хапає їх і розполохує. Бо він - наймит і не турбується вівцями. Я ж - добрий пастир і знаю своїх, а мої мене знають. Як Отець мій мене знає, і я знаю Отця, і життя своє кладу я за моїх овець. Ще й інші вівці я маю, що не з цієї кошари. Я і їх мушу привести, і вчують вони мій голос, - і буде одне стадо й один пастир!


Ісус є ворота до овець. Лише ті, які пройдуть тими воротами, прийдуть до неба. Злодій приходить тільки для того, щоб красти, вбивати та нищити. Диявол приходить, щоб вкрасти в нас Боже життя, благодать, мир. Дуже часто приходить так тихо, що ми навіть цього не зауважуємо. Не робить нічого насильно, він впливає на нас через журнали, телебачення, комп’ютер, кличе нас через друзів, зацікавить нашими обов’язками так, що потім в переповненому дні не знайдемо часу подумати про Бога.
Ходімо вже від сьогодні воювати проти Нього рішучим: НІ! Всім його пасткам.

Чи моє рішення йти за Ісусом достатньо тверде?

Господи, будь біля мене в випробуваннях життя.

Немає коментарів: