28.12.2008

28 грудня, неділя – Лк 14,16-24 (28 нд, гл.3)
Свщмч. Єлевтерія, Неділя святих Праотців

Сказав Господь притчу оцю: Один чоловік справив вечерю велику й запросив багатьох. Як настав час вечері, послав він слугу свого сказати запрошеним: Ходіть, усе готове. І зараз же всі вони стали відмовлятися. Перший йому сказав: Я купив поле і мушу піти на нього подивитись; вибач мені, прошу. Другий сказав: Я купив п’ять пар волів і йду їх випробувати; прошу, вибач мені. А інший мовив: Я одружився, тому не можу прийти. Вернувся слуга і розповів це панові своєму. Розгнівався тоді господар і каже до слуги свого: Іди-но чимскоріш на майдани й вулиці міста і приведи сюди вбогих, калік, сліпих, кульгавих. Озвався слуга: Пане, сталось, як ти велів, і ще є місця. Сказав пан до слуги: Піди на шляхи та огорожі і силуй їх увійти, щоб дім мій наповнився. Кажу бо вам: Ніхто з тих запрошених не покуштує моєї вечері. (Бо багато покликаних, та мало вибраних).

Тайна Вечеря… Пресвята Євхаристія… Ісус каже: «Візьміть і їжте...» Як зреагуємо на запрошення іти на Службу Божу?

всі вони однаково почали відмовлятися…
Наші відмови є також цікавими… Я є замучений навчанням та маю ще безліч важливих справ! Я втомився після роботи! Не зможу піти ще й до Церкви, бо вдома мене чекає «друга зміна»: готування, прибирання, прання. Та й вечором ще буде футбол… Можливо, іншим разом, десь колись...
Попробуймо подумати, як би ми реагували у тому випадку, якщо би нас Ісус покликав на якийсь бенкет, до багато накритого столу. Коли нас Ісус кличе до бенкету Євхаристії та пропонує нам хліб життя, а ми реагуємо відмовами – ми є подібно, як ті перші покликані в Євангелії.

Які відмови вживаю я найчастіше?

Господи, дай мені зрозуміти, що лише приймаючи Євхаристію, отримую потрібну благодать та силу, щоб змінити себе та світ, у якому живу.

Немає коментарів: