01.04.2009

1.4. Мучч.Хризанта і Дарії
Лк.22, 39-54
39. Тоді вийшов він і пішов, як звичайно, на Оливну гору. Слідом за ним пішли і його учні. 40. Якже прибув на місце, він сказав їм: «Моліться, щоб не ввійти в спокусу». 41. І сам відійшов від них так, як кинути каменем і, ставши на коліна, почав молитися: 42. «Отче, коли ти хочеш, віддали від мене цю чашу, тільки хай не моя, а твоя буде воля!» 43. Тоді з’явився йому ангел з неба, що підкріплював його. 44. Повний скорботи та тривоги, ще пильніш молився, а піт його став, мов каплі крови, що падали на землю. 45. Підвівшись від молитви, він підійшов до учнів і застав їх сплячими від смутку. 46. І сказав їм: «Чого спите? Вставайте та моліться, щоб не ввійти в спокусу!»
47. Коли говорив ще, аж ось надходить юрба, і на чолі її йде один з дванадцятьох, званий Юда; і підійшов він до Ісуса, щоб його поцілувати. 48. А Ісус сказав до нього: «Юдо, поцілунком видаєш Чоловічого Сина?» 49. Побачивши, до чого доходить, сказали ті, що були з Ісусом: «Господи, чи не вдарити нам мечем?» 50. І вдарив один із них слугу первосвященика й відтяв йому праве вухо. 51. Ісус озвався: «Лишіть но!» І доторкнувшися до вуха, він зцілив його. 52. Тоді Ісус сказав до первосвящеників, начальників сторожі святині і старших, що були вийшли проти нього:«Як на розбійника ви вийшли з мечами та киями! 53. Як я щодня був з вами в храмі, не простягнули ви рук на мене; та це ваша година, і влада темряви».
54. Схопивши Ісуса, вони повели його й привели в дім первосвященика. Петро ж ішов слідом за ним здалека.


У житті кожної людини бувають моменти душевного спокою та моменти інтенсивної боротьби, можна сказати - темряви, спокус... Ісус у Гетсиманії показує нам, що тоді робити: перебувати з Ним у постійній молитві. Коли ми хочемо йти вперед дорогою до святості, передусім тоді, коли ми переживаємо тягар наших слабкостей, треба притишитись в молитві, інтимній розмові з Господом.

А я, як я молюся?

Немає коментарів: