07.04.2009

7.4.Благовищення Преч. Діви Марії
Лк.1,24-38
24. Після тих днів зачала Єлисавета, його жінка, й таїлася п’ять місяців, кажучи: 25. «Так учинив мені Господь у ці дні, коли зглянувся, щоб зняти мою ганьбу між людьми».
26. Шостого місяця ангел Гавриїл був посланий Богом у місто в Галилеї, якому ім’я Назарет, 27. до діви, зарученої чоловікові, на ім’я Йосиф, з Давидового дому; ім’я ж діви було Марія. 28. Ввійшовши до неї ангел, сказав їй: «Радуйся, благодатна, Господь з тобою! Благословенна ти між жінками». 29. Вона ж стривожилась цим словом і почала роздумувати в собі, що могло значити те привітання. 30. Ангел їй сказав: «Не бійсь, Маріє! Ти бо знайшла ласку в Бога. 31. Ось ти зачнеш у лоні й вродиш сина й даси йому ім’я Ісус. 32. Він буде великий і Сином Всевишнього назветься. І Господь Бог дасть йому престол Давида, його батька, 33. і він царюватиме над домом Якова повіки й царюванню його не буде кінця».
34. А Марія сказала до ангела: «Як же воно станеться, коли я не знаю мужа?» 35. Ангел, відповідаючи, сказав їй: «Дух Святий зійде на тебе й сила Всевишнього тебе отінить; тому й святе, що народиться, назветься Син Божий. 36. Ось твоя родичка Єлисавета – вона також у своїй старості зачала сина, і оце шостий місяць тій, що її звуть неплідною; 37. нічого бо немає неможливого в Бога». 38. Тоді Марія сказала: «Ось я Господня слугиня: нехай зі мною станеться по твоєму слову!» І ангел відійшов від неї.


Діалог, котрий торкнувся життя Марії, дівчини з Назарету, знаємо всі напам'ять. Добре подумаймо над важливим історичним моментом – приходом Ісуса до серця Діви Марії, втіленням Божого Сина, який випереджувала її згода, її «Так!».
Бог нам також дає подібну можливість кожного дня. Ісуса можемо прийняти до свого серця особисто в Євхаристії та також в наших ближніх. Чи ми є молодими, чи старими, чи батьками, чи дітьми, чи бідними, чи багатими, студентами або професорами, підлеглими чи директорами, Ісус бажає прийти до кожного з нас! Умовою є те, що ми Йому мусимо відкрити серце, так, як це зробила Діва Марія! Неважливими є наші почуття: чи почуваємося гідними цього, чи ми втомлені та змучені обставинами, в яких живемо, важливо лише те, чи ми з Марією скажемо: «Так».
Бог бажає переживати наші дні з нами, хоче нас наповнювати миром, своїм милосердям, хоче нам помагати в кожній хвилині нашого життя, у всіх обставинах, в яких опинимось. Дозвольмо Йому це!

Господи, я є тут! Замучений, втомлений, перетяобжений, зболений, незрозумілий… Але цілий Твій!

Немає коментарів: