15.04.2009

15.4. середа, Прп.Тита, чудотворця
Мт.26,6-16
6. І от коли Ісус був у Витанії в домі Симона прокаженого, 7. підійшла до нього одна жінка з алябастровою плящиною, повною вельми дорогого мира, і вилляла його йому на голову, як він сидів при столі. 8. Побачивши це учні, нарікали й казали: «Навіщо таке марнотратство? 9. Це можна б було дорого продати й – дати бідним!» 10. Ісус зауважив це й сказав їм: «Чому ви докучаєте цій жінці? Вона зробила добре діло для мене. 11. Завжди бо бідних маєте з собою; мене ж не завжди маєте. 12. Виливши це миро на моє тіло, вона вчинила те на похорон мій. 13. Істинно кажу вам:Де тільки буде проповідуватись ця Євангелія по всьому світі, оповідатиметься і про те, що вона зробила, їй на спомин».
14. Тоді один із дванадцятьох, що звався Юда Іскаріотський, подався до первосвящеників 15. і каже:«Що хочете мені дати, і я вам його видам?». Ті відважили йому тридцять срібняків. 16. І з того часу він шукав доброї нагоди, щоб його видати.


Щоденно в нашому житті повторюється історія Юди. Він зрадив Ісуса заради грошей. Ми, можливо, не зраджуємо Його аж так відкрито. Ці наші зради малі, або і великі «не вискакують», не є публічно відомими. Але в одному місці про них знають з точно… Є Хтось, кого не можемо обдурити, і якщо будемо красномовними. Можливо Його дуже не боїмось, бо нам здається, що Він далеко, але це велика помилка, Він тут, між нами, і в нас!!!
Ще є час, можемо «пробудитися», та почати бій зі злими думками, словами, вчинками. Не даймося обдурити Злим, але використаймо кожну можливість робити добро та поширювати у світі Божу любов!!!
Чи жалію про мої зради Ісуса?
Господи, прости мені, та дай силу витримати в доброму!

Немає коментарів: