05.07.2009

05 липня, неділя – Мт 8,5-13 (нд.4; гл.3)
ВСІМ СВЯТИМ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Свщмч. Євсевія

5. Коли Ісус увійшов у Капернаум, приступив до нього сотник, благаючи його словами: 6. «Господи, слуга мій лежить дома розслаблений і мучиться тяжко». 7. Ісус каже до нього: «Я прийду й оздоровлю його». 8. Тоді сотник у відповідь мовив: «Господи, я недостойний, щоб ти ввійшов під мою покрівлю, але скажи лише слово і слуга мій видужає. 9. Бо і я теж підвладний чоловік, маю вояків під собою, і кажу цьому: Іди, – і йде, а тому: Ходи, – і приходить; і слузі моєму: Зроби це, – і він робить». 10. Почувши це Ісус, здивувався і сказав тим, що за ним ішли: «Істинно кажу вам: Ні в кого в Ізраїлі я не знайшов такої віри. 11. Кажу вам, що багато прийде зі сходу й заходу, і засядуть з Авраамом, Ісааком та Яковом у Царстві Небеснім, 12. а сини царства будуть викинуті геть у темряву кромішню, де буде плач і скрегіт зубів». 13. І сказав Ісус сотникові: «Йди, хай тобі станеться за твоєю вірою!» І видужав слуга тієї ж години.


Яке велике щастя маємо ми, християни! В якого безмежно міцного Бога віримо! Досить одного слова і слуга стає здоровим, прокажений оздоровленим, досить трошки болота і сліпий бачить,… який великий є наш Бог!
Також сьогодні Бог бажає оздоровлювати всіх, котрі за ним ідуть з покорою, з щирою вірою, яку мав сотник з Євангелія. Можливо, Бог знайде інший час для нашого оздоровлення, або для помічі тому, за кого просимо, але точно нас не лишить без допомоги! Щоб наша віра була сильною, мусимо про це постійно просити та підкріплювати її щоденним читанням Божого слова, прийманням Євхаристії, добрими ділами, котрі бачить лише Бог. Чим більше пізнаємо Бога і чим ближчим Він нам буде, тим більше переконаємось, що життя з Ним є найбільшим щастям!

Господи, підкріпи мою віру та навчи мене вповні довіряти Тобі!

Немає коментарів: