11.07.2009

11 липня, субота – Мт 9,9-13
Перенесення мощей безсрібників Кира й Івана

9. Ідучи звідтіля, Ісус побачив мимохідь чоловіка, на ім’я Матей, що сидів на митниці, і сказав до нього: «Іди за мною!» Той устав і пішов слідом за ним. 10. Коли Ісус був при столі в його домі, прийшло багато митарів і грішників, то й посідали з ним і з його учнями. 11. Побачивши це, фарисеї почали говорити його учням: «Чого це ваш учитель їсть з митарями та грішниками?» 12. Почувши те, озвався: «Здорові не потребують лікаря, лише хворі. 13. Ідіть, отже, і навчіться, що значить: Я милосердя хочу, а не жертви. Бо я прийшов кликати не праведних, а грішних».


Фарисеям Ісусові діяння зовсім не подобались. Він їв з тими, якими вони гордували, кого зневажали. Але Ісус хотів зустрітися саме з такими, які потребували Його оздоровлюючого погляду чи дотику. Євангелія і нам показує Ісуса як лікаря душ і тіл, адже, хто з нас не потребує Його оздоровляючого дотику.
Кожен лікар готовий допомагати хворим, терплячим та тим, що помирають. Але є й такі духовні хвороби, котрі може «вилікувати» тільки Божий лікар — Ісус! Він бажає зустрітися з кожним з нас, незалежно від хвороби чи страждання. Якщо саме тепер ми не належимо до тих, які є хворими або страждають, можливо, хоче нас зробити своїми посланцями, через яких дарує свій дотик тим, які його потребують…
Ісус нас висилає зі словами: Ідіть, отже, і навчіться, що значить: Я милосердя хочу, а не жертви. З відвагою та рішучістю крокуймо до світу, який потребує співчуття, допомоги більше, ніж солі та хліба!

До кого мене сьогодні Ісус висилає?

Ісусе, допоможи мені щоденно засвоювати Твою «лікувальну науку.»

Немає коментарів: