05.10.2009

05 жовтня, понеділок – Лк 3,19-22
Свщмч. Фоки, прор. Йони

Тим часом четверовласник Ірод, якому Йоан докоряв за Іродіяду, жінку його брата, і за все, що Ірод накоїв, додав ще й це до того всього, що замкнув Йоана до в'язниці. Коли ввесь народ христився, і коли Ісус, охристившись, молився, відкрилось небо, і Святий Дух у тілеснім вигляді, немов голуб, зійшов на нього, та залунав з неба голос: “Ти - мій Син любий, тебе я вподобав
.”

…Коли ввесь народ христився…
Ми також були охрещені. І якщо це було досить давно, і ми нічого не пам’ятаємо про це, то попробуймо пережити саме сьогодні з охрещеним Ісусом «атмосферу» свого хрещення. Мав би це бути для кожного Християнина дуже важливий день!
…Ти - мій Син любий… В день нашого хрещення ми стали синами та дочками Небесного Отця. І над нами відкрилося небо і глянув на нас ласкавий погляд Небесного Батька зі словами: Це є мій улюблений Син! Це моя улюблена дочка! Хіба це не прекрасно? Я є дитиною Божою. Син, Дочка Бога!!! Це нас має наповнювати великою радістю. Я є Божий. Ніхто не може мені нічого більшого ні запропонувати, ні дати.
Бог мені пропонує небо і вічне життя. …тебе я вподобав… попробуймо зрозуміти Божу любов до нас. Коли її трошки зрозуміємо, Бог буде означати для нас все!

Господи дякую Тобі, що можу бути дитиною такого доброго та люблячого Батька.

Немає коментарів: