16.01.2010

16 січня, субота – Мт. 3,1-11
Прор. Малахії; муч. Гордія

Того часу з'явивсь Йоан Христитель і проповідував у пустині Юдейській. Він говорив: “Покайтесь, бо наблизилося Небесне Царство.” Це ж той, що про нього говорив пророк Ісая: “Голос вопіющого в пустині: Приготуйте Господню дорогу, вирівняйте стежки його.” А той Йоан мав одежу з верблюжого волосу й пояс ремінний на крижах у себе; їжа ж його була – сарана й мед дикий. Тоді виходили до нього Єрусалим і вся Юдея, і вся околиця йорданська і приймали хрищення від нього в річці Йордані, сповідаючись у своїх гріхах. Побачивши, що сила фарисеїв та садукеїв іде на хрищення до нього, він до них мовив: “Гадюче поріддя! Хто вас навчив тікати від наступаючого гніву? Принесіть же плід, гідний покаяння, і не гадайте, що можете самі собі казати: Маємо за батька Авраама. Кажу бо вам, що Бог з цього каміння може розбудити (до життя) дітей Авраама. Сокира вже при корінні дерев: кожне дерево, що не приносить доброго плоду, зрубають і в вогонь кинут Я вас хрищу водою на покаяння, а той, хто йде за мною, від мене потужніший, і я негідний носити йому взуття. Він вас христитиме Духом Святим і вогнем.


Сьогодні і для нас звучить Іванів не компромісний заклик: Покайтеся!!! Ісус прийшов на цей світ, але чи знайде місце в нашому серці? Через гори гріха, нелюбові, пихи до нас не дістається. Подумаю над тим, які нерівні стежки свого серця почну вирівнювати! Хай ці дні будуть днями прибирання нашої душі, а Іванів заклик: Підготуйте дорогу Господеві - звучить також і для нас!

Господи Ісусе, освіти мене своїм Духом, щоб я знав, що потрібно почати вирівнювати в моїй душі.

Немає коментарів: