19.01.2010

19 січня, вівторок – Мт.3,13-17
Богоявління Господнє

Тоді прибув Ісус із Галилеї на Йордан до Йоана, щоб христитися від нього; але Йоан спротивлявся йому, кажучи: “Мені самому треба христитися в тебе, а ти приходиш до мене?” Ісус у відповідь сказав до нього: “Залиши це тепер, так бо личить нам здійснити всяку правду.” І тоді він залишив його. А охристившись, Ісус зараз же вийшов з води. І ось розкрилось йому небо, і він побачив Духа Божого, який спускався, мов голуб, і зійшов на нього. І голос пролунав з неба: “Це Син мій любий, що його я вподобав.”


Кожен християнин через хрещення стає Божою дитиною. Бог нам пропонує вічне життя з Ним в небі. Вічність, яку отримуємо не можемо ні купити, ні замінити чимось чи кимось!Як ми, християни, з тою цінністю поводимося? Даємо Богу в своєму житті місце? Свою віру сприймаємо серйозно? Чи гонимося за матеріальними речами та забуваємо про поглиблення відносин з батьками, братами, сестрами, друзями, сусідами, хворими, старими…Так поступово забуваємо і про Бога, якщо не будуємо з ним відносин дитини й Отця.

Господи Ісусе, прости мені, що занадто цікавлюся земними речами. Дай мені силу скеровувати своє життя відтепер до Тебе.

Немає коментарів: