10.07.2010

10 липня, субота – Мт 10,37-11,1
Преп. Сампсона, лікаря

Хто любить батька або матір більше, ніж мене, той недостойний мене. І хто любить сина або дочку більше, ніж мене, той недостойний мене. Хто не бере свого хреста й не йде слідом за мною, той недостойний мене. Хто своє життя зберігає, той його погубить; а хто своє життя погубить задля мене, той його знайде. Хто вас приймає, той мене приймає; а хто мене приймає, той приймає того, хто мене послав. Хто приймає пророка, тому що він пророк, той одержить пророчу нагороду, і хто приймає праведного, тому що він праведний, той одержить праведничу нагороду. Хто напоїть, як учня, одного з цих малих тільки кухликом холодної водиці, істинно кажу вам, той не втратить своєї нагороди». Коли Ісус скінчив настановляти дванадцятьох своїх учнів, пішов звідти навчати й проповідувати по містах їхніх.

Хто любить батька або матір більше, ніж мене, той недостойний мене.
Не сумуймо при читанні цих слів Ісуса. Він не хоче знищення наших добрих родинних стосунків. Ні! Якщо добровільно вирішимо йти за Христом, то Божий заклик мусить бути для нас на першому місці, перед батьками, перед всім тим, що нас відволікало би від мети. Ніякій нашій любові не належить перше місце перед Богом! Навпаки, якщо даємо Бога на перше місце, то це міцне єднання покращить всі стосунки: родинні, подружні, відносини на роботі, в школі. Тому, чим ближчі відносини будемо мати з Ісусом, тим спокійнішими, більш співчутливими та великодушними будемо і ми.

· Чи мої особисті стосунки з Богом є на першому місці?

Господи, зроби з мене свою домівку.

Немає коментарів: