25.07.2010

25 липня, неділя – Мт 14,22-34
Мчч. Прокла й Іларія; преп. Михаїла Малеїна

І зараз же спонукав учнів увійти до човна й переплисти на той бік раніше від нього, тим часом як він відпускав народ. І коли відпустив народ, пішов на гору помолитися на самоті. Як звечоріло, він був там сам один. Човен уже був посеред моря і його кидали хвилі, бо вітер був супротивний. О четвертій сторожі ночі (Ісус) прийшов до них, ступаючи морем. Учні, побачивши, що він іде морем, жахнулись. «То привид!» – заговорили й закричали з переляку. Та Ісус тієї ж миті мовив до них: «Заспокойтесь, – це я, не страхайтеся!» Аж тут Петро озвавсь до нього й каже: «Господи, коли це ти, повели мені підійти водою до тебе!» «Підійди!» – сказав Ісус. І вийшов Петро з човна, почав іти по воді і підійшов до Ісуса; але, побачивши, що вітер сильний, злякався, почав потопати й крикнув: «Господи, рятуй мене!» Ісус же притьмом простягнув руку, вхопив його і мовив до нього: «Маловіре, чого засумнівався?» І як увійшли до човна, вітер ущух. А тоді ті, що були в човні, вклонилися йому до ніг, кажучи: «Ти істинно –Син Божий!» І перепливши, прибули в землю генезаретську.

О четвертій сторожі ночі (Ісус) прийшов до них, ступаючи морем…
Апостоли вже забули про чудо, яке зробив Ісус, коли нагодував тисячі людей. Зі страху починають сумніватися. Посеред ночі, в темноті на морі, борються за врятування не тільки свого життя, але й своєї віри.
«То привид!» – заговорили й закричали з переляку… Кожен з нас пережив у своєму житті хвилини важких негативних почуттів, якими є страх, гнів, неспокій. Ісус за них не засуджує апостолів. Нас Він також не засуджує. Ісус їм і всім нам пропонує лікарство від страху в подібних життєвих випробуваннях – Його присутність…
«Заспокойтесь, – це я, не страхайтеся!» Іншими словами – вчімося відваги. Своїми страхами, емоціями би ми мали навчитися володіти швидше, ніж вони почнуть зростати. Це – я! Звучить для кожного з нас! Ісус є завжди з нами і при нас! В кожній ситуації є з нами і Він супроводжує нас.

· Як я вчусь оволодіти емоціями в моєму житті?

Духу Святий, навчи мене оволодівати моїми негативними емоціїями швидше, ніж вони оволодіють мною. Прошу про силу та відвагу долати труднощі.

Немає коментарів: