20.07.2010

20 липня, вівторок – Мт 18,18-22;19,1-2,13-15
Препп. Томи й Акакія

Істинно кажу вам: Усе, що ви зв’яжете на землі, буде зв’язане на небі, і все, що розв’яжете на землі, буде розв’язане на небі. Знов істинно кажу вам: Коли двоє з вас згодиться на землі просити що б там не було, воно буде дано їм моїм Отцем Небесним; бо де двоє або троє зібрані в моє ім’я, там я серед них». Тут підійшов Петро й каже до нього: «Господи!Коли мій брат згрішить супроти мене, скільки разів маю йому простити?Чи маю до сімох разів прощати?» Ісус промовив до нього: «Не кажу тобі: До сімох разів, але – до сімдесяти раз по сім». . І коли Ісус скінчив слова ці, покинув Галилею і прибув у сторони Юдеї, що за Йорданом. Сила народу йшла за ним, і він їх оздоровив там. Тоді приведено до нього дітей, щоб він, поклавши на них руки, помолився. Учні ж боронили їм. Ісус сказав їм: “Пустіть дітей! Не бороніть їм приходити до мене, бо таких Царство Небесне.” І поклавши на них руки, пішов звідти.


По дорозі прощення йдемо повільно, деколи навіть повертаємось, бо нам здається, що інші також повинні прощати. Хтось дуже вірно сказав: Правдива цінність християнина в прощенні!
Всі ми є люди і маємо свої добрі і погані сторони. Робимо багато помилок. Ніхто з нас не без недоліків. Тому ми мали би думати про те, що і нам люди мусять багато чого прощати і бути до нас толерантними. А скільки нам щоденно прощає Небесний Батько! Про це не думаємо? Наші гріхи, після щирого жалю, втопляться в морі Божого милосердя. Про це нам треба думати, коли нам важко простити, коли своє рішуче – прощаю! багато з нас з часом міняє на – чи простити?

· Яке є моє ставлення до прощення?

Господи, з Твоєю благодаттю хочу навчитися прощати без умов.

Немає коментарів: