16.07.2010

16 липня, п’ятниця – Мт 17,10-18
Мч. Якинта, св. Анатолія

Учні його тоді спитали його: «Чому то книжники кажуть, що спершу Ілля має прибути?» Він відповів їм: «Ілля прийде й усе приведе до ладу. Проте, кажу вам, що Ілля вже прийшов, та вони його не пізнали, а вчинили з ним, що хотіли. Так і Син Чоловічий має від них постраждати». І збагнули тоді учні, що він їм говорив про Йоана Христителя. Коли ж прийшли до народу, тоді приступив до нього один чоловік і, припавши йому до ніг, каже: «Господи, змилуйся над моїм сином, бо він причинний і тяжко нездужає: часто кидається в огонь, часто й у воду. Я був привів його до твоїх учнів, та вони не могли його зцілити». «Роде невірний та розбещений», – відповів Ісус, – «доки мені з вами бути?Доки я вас терпітиму?Приведіть мені його сюди!» Ісус погрозив йому, і біс вийшов з хлопця; тож видужав юнак тієї ж миті.

Господи, змилуйся над моїм сином, бо він причинний і тяжко нездужає
… Скільки людей ми принесли до Ісуса? Чи важливо для нас, щоб зло, яке бачимо у світі не поширювалося дальше?
«Роде невірний та розбещений», – відповів Ісус, – «доки мені з вами бути? Уявімо собі в цій хвилині Ісуса, який стоїть перед нами, Його погляд є на мені, відкриває уста. Що мені хоче сказати? Подумаймо.
Ісус погрозив йому, і біс вийшов з хлопця… Що робимо ми з діями злого духа в нашому житті? Диявол нас наповнює злими думками, сумнівами, неморальністю, а ми часто воюємо тільки людськими засобами – і це нас робить слабкими. Допускаємося помилки, бо не йдемо до Христа, котрий нам може допомогти. Ісус нас, які покірно припадають до Нього, ніколи не відкине. Ходімо до Ісуса.

· Вірю Богові без сумніву?

Господи, допоможи мені, щоб я мої сумніви вирішував найперше з Тобою.

Немає коментарів: