02.11.2009

02 листопада, понеділок – Лк 9,18-22
Вмуч.Артемія
Одного разу, коли він молився насамоті, а з ним були й його учні, - він спитав їх: “За кого мене мають люди?”
Вони ж у відповідь сказали: “За Йоана Христителя, а інші - за Іллю, а ще інші - за якогось із пророків старовинних, що воскрес із мертвих.”
“А ви”, спитав їх, “що кажете про мене? Хто я?” Тоді Петро, озвавшись, мовив: “Ти Христос (Помазаник) Божий!”
Та й наказав їм гостро про це нікому не говорити.
Далі додав: “Син Чоловічий має багато страждати; старші, первосвященики та книжники його відкинуть і уб'ють, та він на третій день воскресне
.”


Можливо нас цікавить, про що говорив Ісус з Небесним Батьком. Точним є лише запитання, яке поставив після молитви Ісус своїм учням: За кого мене мають люди?
Подивімося кожен з нас на те місце, де живемо, навчаємося, працюємо,… за кого мають люди Ісуса, яка є їх і наша віра в Бога. Якщо живемо в середовищі людей, які зберігають свою віру в щоденних ситуаціях, готові допомогти нужденним, котрі вміють жертвуватися, живуть радісно своїм християнським життям, то дякуймо Богу за кожну хвилину пережиту в цьому середовищі…
Християнська реальність не всюди ідеальна. Відповідь, яку дає Петро Христові, повторити для багатьох з нас не легко. Тому подивімося тепер в свою душу: За кого маю я Тебе Ісусе? Ким Ти є для мене? Яке місце даю Тобі в своєму житті?.
Відповіді на ці запитання є дуже важливими.

Господи, бажаю Тебе пізнати і любити.

Немає коментарів: