06.05.2010

6 травня, четвер – Ів. 15,17-16,2
Вмуч. Юрія Переможця (на неділю)

Ось, що вам заповідаю: щоб ви любили один одного! Ненавидить вас світ - то знайте: мене він ще перед вами зненавидів. Були б ви від світу, то світ би своє любив. А що ви не від світу, бо я вибрав вас від світу, ось тому й ненавидить вас світ. Згадайте слово, що його був я вам вирік: Слуга не більший від пана свого. Переслідували мене - переслідуватимуть і вас. А слово моє зберігали - зберігатимуть і ваше. Та все те робитимуть вам за моє ім'я, не знають бо того, хто послав мене. Якби я не прийшов і не говорив до них, гріха не мали б вони. Та нині нема їм пробачення за їхній гріх! Хто ненавидить мене, той і Отця мого ненавидить. Був би я не вчинив серед них діл, що їх ніхто інший не вчинив, - гріха не мали б вони. А так - ось бачили, і зненавиділи: і мене, і Отця мого. Але щоб здійснилося слово, яке в законі їхньому записано: Зненавиділи вони мене без причини! Як прийде Утішитель, якого зішлю вам від Отця, Дух істини, який від Отця походить, то він і свідчитиме за мене. Та й ви свідчитимете: ви бо зо мною від початку.» «Повідав я вам те, щоб ви не зневірилися. Виключать вас із синагог. А й година настане, коли то всяк, хто вас убиватиме, буде гадати, що служить тим Богові.


Ненавидить вас світ - то знайте: мене він ще перед вами зненавидів… Переслідування , пряма загроза віруючим – нищення їх, нам тепер не загрожує. Але що є ще гіршим, Церкву та віруючих атакують з усіх сторін. Журнали переповнені видуманими історіями, проти настоятелів Церкви і проти окремих віруючих. Борімося зі всіх сил за те, щоб ми не дозволили нікому та нічому розірвати наші відносини з Богом, щоб ми не втратили правильний напрямок, який веде до Бога і до вічної радості в небі. Не біймося! Бог є сильніший, ніж все зло світу, потрібно лише довіритися Йому. Вірмо, що в кожній ситуації дасть нам силу та відвагу крокувати за ним.


Господи, Ти мене знаєш, і наперекір цьому, ти мені довіряєш. Дякую, Тобі.

Немає коментарів: