18.05.2010

18 травня, вівторок – Ів. 16,2-13
Муч. Ірини; преп. Никифора, ігум. Мідійського

Виключать вас із синагог. А й година настане, коли то всяк, хто вас убиватиме, буде гадати, що служить тим Богові. Чинитимуть вам те, бо ані Отця, ані мене вони не спізнали. Сказав же я вам це, щоб ви нагадали те, що я вам говорив, коли прийде ота година. Спочатку не мовив я вам того, бо я був з вами. Тепер же я іду до того, хто послав мене, - і жаден з вас мене не питає: Куди йдеш? Та що я вам це сказав, то серце ваше смутку сповнилося. Кажу вам, однак, правду: Ліпше для вас, щоб я відійшов. Бо коли не відійду, то Утішитель до вас не зійде. Якщо ж відійду, - пришлю його до вас. І коли прийде він, то переконає світ у грісі, у справедливості, і в засуді: щодо гріха - бо не вірують у мене, щодо справедливости - бо йду до Отця мого, і ви мене вже не побачите; щодо засуду - бо князь цього світу засуджений. Багато ще я маю вам повідати, та не перенесли б ви нині. Тож коли зійде той, Дух істини, він і наведе вас на всю правду, - він бо не промовлятиме від себе, лише буде повідати, що вчує, і звістить те, що настане.

І коли прийде він, то переконає світ у грісі, у справедливості, і в засуді: щодо гріха...
Кожен з нас, при читанні цих слів, усвідомлює, як сильно теперішній світ потребує діянь Святого Духа. Деколи, так легкодушно стаємо жертвами диявола, котрий нас переконує, які ми досконалі, справедливі і що ці вимоги Бога в заповідях, ми не мали б сприймати дуже серйозно. Повірмо Ісусові, що через діяння Святого Духа можемо з ним будувати дуже близькі та довірливі відносини. Якщо відкриємося Його діянню, Він нам покаже гріх та зло в нашому житті. Через нашу совість, через слова Письма, через друзів, священиків відкриє нам, що потребуємо відкинути з нашого життя, щоб надати Богові місце, яке Йому належить.
...бо не вірують у мене, щодо справедливості... А як щодо нас? Ми віримо Ісусові? Є Він центром нашого життя? Звертаємося до Святого Духа постійно, чи тільки перед екзаменом або перевіркою, важким рішенням чи операцією. Він готовий нам допомагати завжди: з прийняттям важких рішень, переборюванням труднощів, в боротьбі зі спокусою. Потрібно тільки, щоб ми Його добровільно запросили до нашого життя.


Духу Святий, наповни своїми дарами моє серце вже сьогодні.

Немає коментарів: