16.05.2010

16 травня, неділя – Мт. 11,27-30
Св .Отців. Преп. Теодосія Печерського; мучч. Тимотея і Маври

Все передане Мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити. Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий.”


Багато реклам та проповідей різних сектантів приваблюють людей на легку, зручну дорогу, де все можемо і майже нічого не мусимо. Ісус з Назарету своїм учням, і нам тепер, говорить про тягар, втому та зусилля. Бог не посилає нам страждання, біль та різні випробування, щоб нас знищити, але щоб нас покращити, зробити гідними Небесного Царства. Охоче, навіть з радістю, приймімо цю пропозицію. Не дивімося на людей цього світу, які живуть з вигодами, це тільки так здається. Краще подивімося до свого серця, чи є в ньому достатньо любові. Ісус хоче з нами крокувати нашим життям. Чи ми веселі, чи сумні, втомлені Він завжди з любов’ю опікується нами. Ісус нас ніколи не покине.


Дякую Тобі ,Ісусе, що Ти мене безмежно любиш. Дай мені витривалість та силу кожного дня брати охоче свій хрест та нести Його з Тобою.

Немає коментарів: