12.05.2010

12 травня, середа – Ів 12,36-47
9-ох мучч. у Кизиці; преп. Мемнона, чудотворця

Поки у вас світло - віруйте у світло, щоб світла синами вам стати!» Це сказавши, віддалився Ісус і скрився від них. Вони не вірували в нього, хоч і скільки сподіяв він чудес у них на очу, щоб збулось слово пророка Ісаї, що сказав: «Господи, хто повірив тому, що чули ми, і рамено Господнє кому об'явилось?» Не могли ж вони увірувати, бо Ісая ще так був сказав: «Засліпив він їм очі, заціпенив їм серце, щоб не бачили очима, щоби серцем не розуміли і не навернулись, щоб я їх вигоїв.» Це сказав Ісая, коли славу його бачив і говорив про нього. А, однак, чимало й увірувало в нього, навіть із знатних, лише з огляду на фарисеїв не признавалися, щоб їх не вилучили з синагоги; славу бо людську дужче вони любили ніж славу Божу. Тоді сказав Ісус на ввесь голос: «Хто вірує в мене - вірує не в мене, а в того, хто послав мене. І хто мене бачить, той бачить того, хто послав мене. Я - світло, на світ прийшов, щоб кожен, хто в мене вірує, не перебував у темряві. Коли хтось мої слова слухає, а їх не береже, я його не суджу, бо я прийшов не судити світ, а спасти світ

Тоді сказав Ісус на ввесь голос: «Хто вірує в мене - вірує не в мене, а в того, хто послав мене
… Він і нам хоче сказати, щось дуже важливе. Ми є важливі для Нього. Бажає, щоб ми належали до тих, котрі Його прийняли з радістю та крокують за Ним не тільки тоді, коли чуються щасливими, але й тоді, коли їм важко, коли чуються самотніми, втомленими.
...Я – світло... Приймімо Ісусове світло. Світ сам по собі не є злим, але злим його робимо ми, люди, своєю ненавистю, брехнею, неморальністю, байдужістю.
...Щоб кожен, хто в мене вірує, не перебував у темряві. Темнота, ніч, страх, переживання негативних емоцій – цим нас диявол «тримає» у своїх руках. Світло, промені любові, порозуміння, прощення – це те, що пропонує нам Бог. Що ми виберемо? Чи ми повірили Ісусовому світлу та щоденно воюємо зі злом та самими собою, щоб не втратити Христове світло ?

• Чи вірю, що Ісус мене тримає міцно в руках? Виберу світло, чи занурюся в темряву?


Господи, зміцни мою віру. Не хочу крокувати в темноті ні хвилини свого життя.

Немає коментарів: