10.01.2009

10.01. 20 000мчч. У Ніккомидії
Мт. 12, 15-21
15. Довідавшись про це, Ісус пішов геть звідси. Слідом за ним пішла сила народу: він оздоровив їх усіх, 16. але суворо наказав їм його не виявляти, 17. щоб збулося сказане Ісаєю пророком:
18. «Ось мій слуга, якого я вибрав, улюблений мій, що його душа моя собі вподобала. Я покладу на нього духа мого, і він звіщатиме поганам правосуддя.
19. Він не буде ні змагатися, ні кричати і голосу його ніхто не буде чути на майданах.
20. Він очеретини надломаної не доломить і ґнота тліючого не загасить, аж поки не доведе право до перемоги.
21.На його ім’я будуть надіятися погани».

…Слідом за ним пішла сила народу: він оздоровив їх усіх…
Ісус не переконував словом, замість суперечок зі своїми критиками оздоровляв та робив добро! Потім пішов усамітнився, щоб набратися потрібної сили в молитві з Небесним Батьком. Також і ми маємо у житті досить ситуацій, які «висосують» наші сили, бажання до життя… Багато не виконаних обіцянок, не оплачені рахунки, байдужість дітей, хворі родичі та багато інших речей, які нам «підгинають» коліна!
В таких ситуаціях візьмімо приклад з Ісуса, який в тиші зустрічається з Батьком!
Нашою силою та обороною проти всього, що на нас чекає є молитва! Бог нас підтримає та дасть силу перенести все, що чекає на нас у житті!

Немає коментарів: