28.01.2009

28.01.2009 Павла Тивейського і Йоана Кущника
Мр. 11, 23-26
Сказав Господь: Майте віру в Бога. Істинно кажу вам, що хто скаже цій горі: Двигнись і кинься в море, та не сумніватиметься у своїм серці, але віруватиме, що станеться те, що каже, буде йому так. Тому й кажу вам: Усе, чого будете просити у молитві, віруйте, що одержите, і буде вам так. І коли стоїте на молитві, прощайте, як маєте щось проти кого-небудь, щоб і Отець ваш, який на небі, простив вам провини ваші. Коли ж ви не простите, і Отець ваш, що на небі, не простить провин ваших.

…Істинно кажу вам, що хто скаже цій горі…
Цими словами Ісус каже, щоб ми просили не лише про якісь дрібнички, але й про великі речі. Може і мені сьогодні каже не боятися просити, і просити великі речі, речі, які мені здаються неможливими, так як пересунути гору.
…Усе, чого будете просити у молитві, віруйте, що одержите, і буде вам так… потрібна віра!
…І коли стоїте на молитві, прощайте, як маєте щось проти кого-небудь… Крім віри, Ісус каже, щоб ми прощали! Прощали не лише комусь, але всім, кожному. Ми грішні, але Небесний Батько нам хоче дати великі дари, бо якщо ми вміємо прощати, то і Він нам простить наші провини.

Чи я простив всім, насправді всім?

Небесний Отче, з вірою прошу тебе за… Я є грішний, прости мені мої гріхи, я всім прощаю!

Немає коментарів: