07.05.2009

07 травня, четвер – Ів 6,40-44
Мч. Сави Стратилата

Така бо воля мого Отця: щоб кожен, хто Сина бачить і вірує в нього, жив життям вічним і щоб я воскресив його останнього дня».
І обурились юдеї на нього, що сказав був: «Я хліб, який з неба зійшов», і говорили: «Чи то ж не Ісус, син Йосифів, що його батька-матір ми знаємо?Як же він тепер твердить: Я зійшов з неба?» А Ісус їм у відповідь: «Не ремствуйте між собою. Ніхто не спроможен прийти до мене, коли Отець, який послав мене, не приведе його, – і я воскрешу його останнього дня
.


…Така бо воля мого Отця: щоб кожен, хто Сина бачить і вірує в нього, жив життям вічним і щоб я воскресив його останнього дня… Які потішаючи слова! Бог бажає мати нас біля себе в небі! Якщо б світ навколо нас пропонував би нам свою гарантію, якщо б нас переконував, що Бог нічого не знає про наші проблеми та важкості, з якими ми дослівно «боремося» в житті, не вірмо, бо це є «робота» головного неприятеля Бога і нашого - диявола. І якщо погляд на цей світ не завжди є оптимістичний, і якщо маємо враження, що зло перевищує добро, Христове світло надії освітлює і найбільші темноти наших болів, труднощів та проблем!
Ніколи не втрачаймо віру та впевненість, що Бог про нас знає та Він є безконечно більший, ніж всі проблеми світу та ніколи нас не покине! Бог є досконалий, Бог є безмежно люблячий та свої обіцянки, які дав нам через Ісуса, сповнить до кінця. Покинути та залишити нас може людина, дитина, приятель… Бог нас ніколи не покине!!!
Можливо, нам важко під хрестом, хворобою, складними відносинами. Але Бог не дозволить, щоб це було понад наші сили!

Господи, бажаю довіряти Тобі в кожній хвилині мого життя!

Немає коментарів: