15.05.2009

15 травня, п’ятниця – Ів 8,21-30
Св. Атанасія Великого

А й ще їм сказав: «Я відійду, а ви мене шукатимете та й помрете у грісі вашім. Куди я відійду, неспроможні ви прийти». Тож юдеї мовляли: «Може, він самого себе вб’є, коли ото каже:Куди я відійду, неспроможні ви прийти?» І далі ще казав їм: «Ви здолу, я – згори. Ви з цього світу, я – не з цього світу. Тим я і сказав вам:Помрете у гріхах ваших. Бо коли не увіруєте, що я – Сущий, помрете у ваших гріхах». Тоді вони йому: «Хто ж ти такий?» Ісус же їм відрік: «Споконвічний, як я і казав вам. Багато чого маю я про вас сказати й осудити. Та той, хто послав мене, правдивий, і що я чув від нього, те й у світі говорю». А вони й не збагнули, що він про Отця їм говорив. Тоді Ісус до них мовив: «Коли вгору Чоловічого Сина піднесете, тоді взнаєте, що Сущий я і що від себе не чиню нічого, але як навчав мене Отець мій, говорю, і що той, хто послав мене, – зі мною Сущий. Не полишив він мене самого, бо я постійно те чиню, що довподоби йому». І коли говорив так, численні увірували в нього
.


Життя не є театром
Ісус говорить про Отця, якого не можемо побачити людськими очима, але який дійсно існує. Говорить про Боже Царство, якого також не можемо доторкнутися, але до якого хочемо потрапити. Воно також існує. Не шукаймо Бога тільки в «солодких образах», як його нам зображає художник. Озирнімось навколо себе, і там шукаймо тих, в кому Христос чекає на нашу поміч. Через «діла любові» напевно дістанемось до Неба. Якщо повіримо Ісусові, то починаймо вже працювати та будьмо витривалими в добрій постанові аж до кінця життя.

Буду сьогодні уважним, щоб побачити людей, в яких Ісус чекає на мене.

Ісусе, якщо буду наслідувати Тебе в ділах, точно колись дійду до Батька в Небі.

Немає коментарів: