01.06.2010

01 червня, вівторок – Мт 7,15-21
Сщмч. Патрикія і тих, що з ним

Стережіться лжепророків, що приходять до вас в овечій одежі, а всередині – вовки хижі. Ви пізнаєте їх за плодами їхніми; хіба збирають виноград з тернини або з будяків – смокви? Так кожне добре дерево родить гарні плоди, а лихе дерево – плоди погані. Не може добре дерево приносити плодів поганих, ані лихе дерево – плодів добрих. Всяке дерево, що не родить доброго плоду, рубають і в вогонь кидають. За їхніми плодами, отже, пізнаєте їх. Не кожний, хто промовляє до мене: Господи, Господи! – ввійде в Царство Небесне, лише той, хто чинить волю Отця мого, що на небі.

Стережіться лжепророків, що приходять до вас в овечій одежі, а всередині – вовки хижі.
В теперішньому світі, існує стільки сект, різних груп, що для тих, які вагаються, віднайти щось для себе є проблемою. Та скільки фальші можемо побачити і в нас, християн, коли б ми мали дати свідоцтво навколишньому світу…
...За їхніми плодами, отже, пізнаєте їх... Добрі фрукти гарно виглядають і є смачними, якщо виросли на здоровому дереві з міцним корінням. Смак нашого християнства також залежить від того, на скільки ми вкорінені в Христа! Які фрукти ми даємо? Чи не мають вони часто кислого смаку егоїзму, ліні…? Чи я є батько, дитина, дружина, чоловік, дядько чи тітка, дорослий або молодий за мною уважно слідкує моє оточення, яке від мене очікує багато плодів у відповідний час.
...Так кожне добре дерево родить гарні плоди, а лихе дерево – плоди погані... Ісус бажає правильно скерувати нас, формувати наше серце словами Письма. Пропонує нам Духа Святого, котрий нам своїми дарами допоможе поширювати добрі та смачні плоди. Відкриймося Його діянню.

• Чи мої вчинки свідчать про те, що говорю? Який приклад даю? Які плоди приношу тим, хто оточує мене ?

Господи Ісусе, допоможи мені боротися проти гріха, щоб з Твоєю поміччю зміг приносити плоди добрих вчинків.

Немає коментарів: