20.09.2008

20.09. Передсв. Різдва Пересв.Богородиці. Муч. Созонта, Ів. 15, 17-16, 2

Це Я вам заповідую, щоб любили один одного ви! 18 Коли вас світ ненавидить, знайте, що Мене він зненавидів перше, як вас. 19 Коли б ви зо світу були, то своє світ любив би. А що ви не зо світу, але Я вас зо світу обрав, тому світ вас ненавидить. 20 Пригадайте те слово, яке Я вам сказав: Раб не більший за пана свого. Як Мене переслідували, то й вас переслідувати будуть; як слово Моє зберігали, берегтимуть і ваше. 21 Але все це робитимуть вам за Ім'я Моє, бо не знають Того, хто послав Мене. 22 Коли б Я не прийшов і до них не казав, то не мали б гріха, а тепер вимовки не мають вони за свій гріх. 23 Хто Мене ненавидить, і Мого Отця той ненавидить. 24 Коли б Я серед них не вчинив був тих діл, яких не чинив ніхто інший, то не мали б гріха. Та тепер вони бачили, і зненавиділи і Мене, і Мого Отця. 25 Та щоб справдилось слово, що в їхнім Законі написане: Мене безпідставно зненавиділи! 26 А коли Втішитель прибуде, що Його від Отця Я пошлю вам, Той Дух правди, що походить від Отця, Він засвідчить про Мене. 27 Та засвідчте і ви, бо ви від початку зо Мною. Оце Я сказав вам, щоб ви не спокусились. 2 Вас виженуть із синагог. Прийде навіть година, коли кожен, хто вам смерть заподіє, то думатиме, ніби службу приносить він Богові!

…Коли вас світ ненавидить, знайте, що Мене він зненавидів перше, як вас... Можливо часи, коли віруючих переслідувала держава вже минули. Проте сьогодні в сучасному світі існує ще більше переслідувань: індивідуалізм, гонка за матеріальними речами, багатством, бажання нагромаджувати все більше і краще …

Коли б ви зо світу були, то своє світ любив би... Світ навколо нас є занадто зосереджений на земних речах. Говорити про вічне життя, котре в майбутньому можемо здобути, є для декого смішним та зайвим. Багато «паперових» віруючих спокушають нас втратити надію в те, що ми йдемо правильною дорогою…

А що ви не зо світу, але Я вас зо світу обрав, тому світ вас ненавидить… Ісус нас вибрав і ми хочемо приналежати лише Йому. Це потребує радикальних змін! Недостатньо носити на грудях хрестик, ланцюжки із золота, мусимо носити Ісуса в серці! У цьому буде наше спасіння, щоб осягнути вічність. Можливо наше життя не буде в злагоді з навколишнім світом, але ця жертва вартує цього!!!

Що від сьогодні буду вибирати:життя у світі чи життя з Ісусом?

…Господи, бажаю Тебе носити у своєму серці не лише сьогодні, але протягом цілого життя!...

Немає коментарів: