30.09.2008

30.09. Муч. Софії та її дочок; Віри, Надії й Любові,

Мр. 7, 5-16

І запитали Його фарисеї та книжники: Чому учні Твої не живуть за переданням старших, але хліб споживають руками нечистими? 6 А Він їм відказав: Добре пророкував про вас, лицемірів, Ісая, як написано: Оці люди устами шанують Мене, серце ж їхнє далеко від Мене... 7 Та однак надаремне шанують Мене, бо навчають наук людських заповідей. 8 Занехаявши заповідь Божу, передань людських ви тримаєтесь: обмиваєте глеки та чаші, і багато такого подібного й іншого робите ви. 9 І сказав Він до них: Спритно відкидаєте ви заповідь Божу, аби зберегти своє передання. 10 Бо Мойсей наказав: Шануй батька свого та матір свою, та: Хто злорічить на батька чи матір, нехай смертю помре. 11 А ви кажете: Коли скаже хто батьку чи матері: Корван, чи дар Богові те, чим би ти скористатись від мене хотів, 12 то вже вільно йому не робити нічого для батька чи матері, 13 порушуючи Боже Слово вашим переданням, що його ви самі встановили. І багато такого ви іншого робите. 14 І Він знову покликав народ і промовив до нього: Послухайте Мене всі, і зрозумійте! 15 Немає нічого назовні людини, що, увіходячи в неї, могло б опоганити її; що ж із неї виходить, те людину опоганює. 16 Коли має хто вуха, щоб слухати, нехай слухає!

…Чому учні Твої не живуть за переданням старших… Ісус ввійшов у суперечку з фарисеями, які дуже добре знали закони, правила, відстоювали закон, але у простому житті не жили так, як Богу подобається. Бачили лише не вмиті руки, але не бачили свої, гріхом осквернені, забруднені серця!!!

…Добре пророкував про вас, лицемірів, Ісая, як написано: Оці люди устами шанують Мене, серце ж їхнє далеко від Мене... Також і ми не є далеко від слів пророка! Чутливо співаємо пісні, радо беремо участь у різних побожних молитвах, але у щоденному житті не живемо краще ніж фарисеї!!! Прийшов вже час для зміни. І ця переміна повинна бути конкретною та радикальною! Є важко для нас опікуватися батьками? Не переносимо деякі їх звички?...Є стільки можливостей виявляти любов на практиці, що поступово точно знайдемо якись спосіб!

Щось не так в сім’ї? Подумаймо, як можемо усією родиною більше часу проводити разом: спільний сніданок чи вечеря, гарна розмова точно покращать наше співжиття та наповнять наші серця радістю та Божим спокоєм.

Чи є моє серце близько коло Бога чи Його прославляють лише мої уста?

…Господи Ісусе, не гарними словами, але любов’ю сьогодні можемо показати, що віру в Тебе сприймаємо серйозно…

Немає коментарів: