10.11.2008

10.11. Мучч. Терентія і Неоніли
Лк. 9, 18-22
І сталося, коли він молився на самоті, з ним були учні. Він запитав їх, кажучи: За кого Мене вважають юрби? 19 Вони у відповідь сказали: Одні за Івана Хрестителя, інші за Іллю, а інші за одного з давніх пророків, що воскрес. 20 Він запитав їх: А ви за кого мене маєте? Відповівши, Петро сказав: Ти є Христом Божим. 21 Він же, заборонивши їм, наказав нікому не розповідати цього, 22 пояснивши, що треба, аби Людський Син багато перетерпів, був випробуваний старшинами, першосвящениками й книжниками, був убитий, і воскрес третього дня.


...коли він молився на самоті ..
.
Ісус вирішував важливі справи в присутності Отця… Поступово відкривав апостолам свою науку, чудами підтверджував свою Божу міць та ставав з вчителя Месією… Прийшла хвилина, коли мав відкритися секрет Його відносин з Небесним Батьком…Усамітнився та просив Отця, щоб цю правду відкрив через апостолів…
...За кого Мене вважають юрби?.. Якщо ми говоримо про Ісуса іншим, то вміємо розказати дуже багато…
...А ви за кого мене маєте?.. Якщо вже питають особисто нас, і ми персонально маємо відповісти, ми не є такими готовими щось сказати!!!
Що говоримо про Христа, про свою віру в Бога людям, що живуть навколо нас? А про що говорять наші вчинки? Чи свідчать про Того, кому віримо? Кожен день, також сьогоднішній, не є винятком, бо преживаємо ситуації, коли потрібно буде доказати свою віру, свою «належність» до Христа… Чи буде це вдома, на вулиці, в магазині, в автобусі, в класі, на навчанні чи біля дитинки….

За кого я маю Ісуса?

Господи Ісусе, підсилюй мою віру та відданість до Тебе на кожному кроці мого життя
.

Немає коментарів: