01.11.2008

01.11 Бл. Свщмч. Єп.Теодора (Ромжі). Св. прор. Йоїла. Св. мч. Уара. Прп. Йоана Рильського
Лк. 5, 27-32
Після цього вийшов і побачив митника на ім'я Левія, що сидів на митниці, і сказав йому: Іди за мною. 28 Лишивши все, той устав і пішов слідом за ним. 29 Левій справив для нього у своїй оселі велику гостину; була там велика група митників та інших, що сиділи з ним при столі. 30 А книжники та фарисеї нарікали на його учнів, кажучи: Чому з митниками та грішниками ви їсте та п'єте? 31 А Ісус у відповідь до них сказав: Лікаря потребують не здорові, а хворі. 32 Я прийшов кликати до покаяння не праведних, а грішних.


Бог обирає звичайних людей для здійснення непростих справ.

У кожного з нас є якесь мито. Це може бути як річ, так і особа, чи якісь вигоди тощо … все це і є митом, яке не дозволяє нам рішуче крокувати за Ісусом та терпіти разом з Ним.
Ісус проходить попри нас, Свій заклик Він постійно повторяє через Церкву, священика, приятеля,… Він закликає нас до наслідування Його, до святості, бо і Він є святим.
Ми впускаємо Його у своє життя на якийсь час, але потім Його присутність зникає, бо ми не приймаємо Його до свого серця – не впускаємо Його. Ми зупиняємось на тому, від чого ми відмовляємось заради Ісуса, але не враховуємо те, що отримаємо, пішовши вслід за Ним. Що може зрівнятися з вічним життям?

Шукатиму для себе відповідь: що для мене є тим митом, якого я не хочу відректися?

…Господи, підтримай мене, допоможи мені радіти з того, що я отримую тоді, коли йтиму за Тобою, так само як ішов Левій...

Немає коментарів: