31.10.2008

31.10. Ап. і єванг. Луки
Лк 10, 16- 21

Хто слухає вас Мене слухає, хто ж погорджує вами погорджує Мною, хто ж погорджує Мною погорджує Тим, Хто послав Мене. 17 А ті Сімдесят повернулися з радістю, кажучи: Господи, навіть демони коряться нам у Ім'я Твоє! 18 Він же промовив до них: Я бачив того сатану, що з неба спадав, немов блискавка. 19 Ось Я владу вам дав наступати на змій та скорпіонів, і на всю силу ворожу, і ніщо вам не зашкодить. 20 Та не тіштеся тим, що вам коряться духи, але тіштесь, що ваші ймення записані в небі! 21 Того часу Ісус звеселився був Духом Святим і промовив: Прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі, що втаїв Ти оце від премудрих і розумних, та його немовлятам відкрив. Так, Отче, бо Тобі так було до вподоби!

Ісус щиро тішиться з успіхів своїх учнів. Ті прості люди робили багато добрих вчинків, і це їх тішило. Ісус, як справжній вчитель, вказує їм на істину, що нічого не можуть зрівняти з тим, що їх імена записані в Небі.
Насправді, чи можливо порівняти з чимось земним дійсність, що ми є Божими дітьми? Цей факт мав би в нас викликати велику хвилю радості!!! Бог має наші імена записані в Небі. Тішмося та радіймо! Попробуймо вже сьогодні зробити з нашого життя пісню хвали та подяки.
Куди сьогодні прийду, там хочу знайти річ або особу, за яку буду хвалити Бога. Краса неба із зірками, сонце, наші стосунки, краса дитячих невинних очей, маленький вчинок, який нам вдався…. За все це прославлю Тебе, Боже!...

Немає коментарів: