29.10.2008

29.10.Муч.Лонгіна
Лк 6, 46-7, 1
46. Чому ви мене звете: Господи, Господи, а не робите, що я говорю? 47. Кожний, хто приходить до мене, слухає мої слова й виконує їх, – покажу вам на кого він схожий. 48. Він схожий на чоловіка, що, будуючи дім, викопав глибоко й поклав підвалину на камінь. І як настала злива, води наперли на дім той, але не могли його захитати, бо він збудований був добре. 49. Той же, хто слухає й не чинить, схожий на чоловіка, який збудував дім свій на землі, без підвалин. Води наперли на нього, й він відразу завалився, і руїна того дому була велика».
1. Коли Ісус скінчив усі слова свої до народу, який слухав його, ввійшов у Капернаум

… Кожний, хто приходить до мене, слухає мої слова й виконує їх,… Не вистачає лише слухати слів Христа, потрібно щось робити… Час від часу приходять хвилини, коли на нас звалюються проблеми, труднощі, в усьому присутній страх, нам здається, що «будинок» нашої віри починає розвалюватися. .. Тоді, Господи, тримай нас міцно біля себе!
…Він схожий на чоловіка, що, будуючи дім, викопав глибоко й поклав підвалину на камінь… Кожен з нас був би радий почути від Ісусу, як нагороду, слова «це мудрий чоловік».Тоді нам здається, що вже ніщо нас не може злякати, почуваємось сильними…
Але… тільки но «подує вітерець» хвороби, непорозуміння чи почне наближатися «вихор» нелюбови і нам здається, ніби все валиться в нас перед очима… В такі моменти стараймося крокувати у світлі Ісусового слова! Будьмо певні, що Він нас ніколи підведе!
…Той же, хто слухає й не чинить… ми повинні з покорю визнати те, що багато з нас часто приналежать до цієї «категорії» … Нас так захоплює світ, робота, забави, навчання, що на будівництво «будинку» нашої віри нам не вистачає часу.

Якою є моя віра?

…Господи Ісусе, вірю в твою поміч! З Твоєю допомогою хочу зібрати необхідні інструменти, щоб будувати віру на міцній основі Твого слова!...

Немає коментарів: