26.10.2008

26.10. Царя Христа, Мучч. Карпа, Папіли й Агатоніки
Ів. 18, 33-37
Тоді знову Пилат увійшов у преторій, і покликав Ісуса, і до Нього сказав: Чи Ти Цар Юдейський? 34 Ісус відповів: Чи від себе самого питаєш ти це, чи то інші тобі говорили про Мене? 35 Пилат відповів: Чи ж юдеянин я? Твій народ та первосвященики мені Тебе видали. Що таке Ти вчинив? 36 Ісус відповів: Моє Царство не із світу цього. Якби із цього світу було Моє Царство, то служба Моя воювала б, щоб не виданий був Я юдеям. Та тепер Моє Царство не звідси... 37 Сказав же до Нього Пилат: Так Ти Цар? Ісус відповів: Сам ти кажеш, що Цар Я. Я на те народився, і на те прийшов у світ, щоб засвідчити правду. І кожен, хто з правди, той чує Мій голос
.


Не дозволь собі стати рабом своєї власної свободи!

Поволі спливають дні нашого життя. На нас чекає зустріч з Господом. За словами Ісуса, Небесний Отець буде судити нас так само, як судили ми інших. Якщо ми судили справедливо, то і Він буде справедливим; якщо ми були милосердні, то і Він буде милосердним. Якщо ми прощали, і Він простить нам.
Наш Небесний Отець щодня дарує нам можливість змінити своє ставлення до ближніх від «абсолютно справедливого до ставлення любові та милосердя».
Яким насправді є моє милосердя, прощення, судження по відношенню до ближніх? І навпаки, чи вмію я прийняти образу від інших? Чи реагую я на несправедливість думкою, що остаточним суддею буде Бог? Чи може довший час гніваюся на того, хто зробив мені боляче?

• Сьогодні я берегтиму свої думки та слова від того, щоб когось засудити.


…Господи Ісусе, допоможи мені у цьому нелегкому бою зі самим собою! Допоможи мені прощати з любов’ю та не засуджувати нікого ні думкою, ні словом…

Немає коментарів: