13.10.2008

13.10.Свщмч. Григорія, єп. Великої Вірменії.

Лк. 3, 19-22

А Ірод тетрарх, що Іван докоряв йому за Іродіяду, дружину брата свого, і за все зло, яке заподіяв був Ірод, 20 до всього додав іще й те, що Івана замкнув до в'язниці. 21 І сталося, як христились усі люди, і як Ісус, охристившись, молився, розкрилося небо, 22 і Дух Святий злинув на Нього в тілесному вигляді, як голуб, і голос із неба почувся, що мовив: Ти Син Мій Улюблений, що Я вподобав Тебе!

Ісус тримає всю вселенну – може втримати також Тебе.

Кожен християнин через святе Хрещення стає Божою дитиною. Бог нам пропонує вічне життя, щоб жити з Ним у Небі. Вічність, яку отримуємо у Хрещенні є цінністю, яку неможливо ніким та нічим замінити чи заплатити!!!

Але як ми, християни, поводимось з тією цінністю? Чи даємо Богові місце у своєму житі? Чи цікавимося Ним? Чи серйозно сприймаємо свою віру? Чи шукаємо лише матеріальних речей?... А для того, щоб підтримувати наші відносини з батьками, друзями, однокласниками, сусідами не робимо нічого… так само й поступово забуваємо про Бога, якщо не будуємо з Ним відносин, як між батьком та дитиною.


· Сьогодні спробую усвідомити, що я є Божою дитиною.


…Ісусе, прости мені, що забагато цікавлюсь земними речами. Дай мені силу від тепер скерувати моє життя у напрямку до Тебе…

Немає коментарів: