05.10.2008

05.10. Свщмч. Фоки; прор.Йони
Мт. 25, 14-30
Так само ж один чоловік, як відходив, покликав своїх рабів і передав їм добро своє. 15 І одному він дав п'ять талантів, а другому два, а тому один, кожному за спроможністю його. І відійшов. 16 А той, що взяв п'ять талантів, негайно пішов і орудував ними, і набув він п'ять інших талантів. 17 Так само ж і той, що взяв два і він ще два інших набув. 18 А той, що одного взяв, пішов та й закопав його в землю, і сховав срібло пана свого. 19 По довгому ж часі вернувся пан тих рабів, та й від них зажадав обрахунку. 20 І прийшов той, що взяв п'ять талантів, приніс іще п'ять талантів і сказав: Пане мій, п'ять талантів мені передав ти, ось я здобув інші п'ять талантів. 21 Сказав же йому його пан: Гаразд, рабе добрий і вірний! Ти в малому був вірний, над великим поставлю тебе, увійди до радощів пана свого! 22 Підійшов же й той, що взяв два таланти, і сказав: Два таланти мені передав ти, ось іще два таланти здобув я. 23 казав йому пан його: Гаразд, рабе добрий і вірний! Ти в малому був вірний, над великим поставлю тебе, увійди до радощів пана свого! 24 Підійшов же і той, що одного таланта взяв, і сказав: Я знав тебе, пане, що тверда ти людина, ти жнеш, де не сіяв, і збираєш, де не розсипав. 25 І я побоявся, пішов і таланта твого сховав у землю. Ото маєш своє... 26 І відповів його пан і сказав йому: Рабе лукавий і лінивий! Ти знав, що я жну, де не сіяв, і збираю, де не розсипав? 27 Тож тобі було треба віддати гроші мої грошомінам, і, вернувшись, я взяв би з прибутком своє. 28 Візьміть же від нього таланта, і віддайте тому, що десять талантів він має. 29 Бо кожному, хто має, дасться йому та й додасться, хто ж не має, забереться від нього й те, що він має. 30 А раба непотрібного вкиньте до зовнішньої темряви, буде плач там і скрегіт зубів!

…покликав своїх рабів і передав їм добро своє…
Кожен з нас є унікальним створінням! Бог дав нам багато талантів та здібностей у вигляді вміння щось робити … У таїнстві хрещення та миропомазання Господь «виливає» на нас духовні дари, віру, мудрість, дар розпізнання добра від зла,… Він очікує від нас того, як ми протягом цілого нашого життя, зуміємо покращити ці дари та як будемо ними «торгувати», щоб одного разу, коли Він прийде, ми не приналежали до тих злих слуг, котрі закопали свої дари, а значить і не використали їх, але постали між тими, котрі намагалися розвивати свої таланти для свого зросту, а також, щоб послужити ними іншим.
…І одному він дав п'ять талантів, а другому два, а тому один,… Бог нас дуже добре знає, тому дав кожному таланти «ніби шиті на його мірку»! Зовсім не важливо, скільки ми їх отримали і які дари нам були доручені. Найважливішим є те, як ми їх використровуємо та як вдосконалюємо їх у своєму житті. Бог бажає, щоб ми свої дари не лише пізнали, але і давали їх на служіння ближнім та Божому Царству!

Яким слугою є я: тим, що покращує свої таланти чи тим, що закопує їх?? Чи достатньо знаю свої таланти та здібності?

…Господи, допоможи мені найти найкращий спосіб, щоб покращити свої таланти, котрі Ти мені довірив…

Немає коментарів: