07.04.2010

07 квітня, середа – Лк. 1,24-38
Благовіщення Пречистої Діви Марії
Після тих днів зачала Єлисавета, його жінка, й таїлася п'ять місяців, кажучи: “Так учинив мені Господь у ці дні, коли зглянувся, щоб зняти мою ганьбу між людьми.” Шостого місяця ангел Гавриїл був посланий Богом у місто в Галилеї, якому ім'я Назарет, до діви, зарученої чоловікові, на ім'я Йосиф, з Давидового дому; ім'я ж діви було Марія. Ввійшовши до неї ангел, сказав їй: “Радуйся, благодатна, Господь з тобою! Благословенна ти між жінками.” Вона ж стривожилась цим словом і почала роздумувати в собі, що могло значити те привітання. Ангел їй сказав: “Не бійсь, Маріє! Ти бо знайшла ласку в Бога. Ось ти зачнеш у лоні й вродиш сина й даси йому ім'я Ісус. Він буде великий і Сином Всевишнього назветься. І Господь Бог дасть йому престол Давида, його батька, і він царюватиме над домом Якова повіки й царюванню його не буде кінця. А Марія сказала до ангела: “Як же воно станеться, коли я не знаю мужа? Ангел, відповідаючи, сказав їй: “Дух Святий зійде на тебе й сила Всевишнього тебе отінить; тому й святе, що народиться, назветься Син Божий. Ось твоя родичка Єлисавета - вона також у своїй старості зачала сина, і оце шостий місяць тій, що її звуть неплідною; нічого бо немає неможливого в Бога.” Тоді Марія сказала: “Ось я Господня слугиня: нехай зо мною станеться по твоєму слову!” І ангел відійшов від неї

Шостого місяця ангел Гавриїл був посланий Богом у місто в Галилеї, якому ім'я Назарет, до діви, зарученої чоловікові, на ім'я Йосиф
... Бог і сьогодні висилає ангелів у всі куточки світу. Залежить тільки від нас, чи приймемо їх послання з такою покорою, як Марія, або чи ми є настільки зайняті самі собою, обов’язками, школою, родиною, друзями, зручністю, що їх присутність та Боже благовіщення майже не зауважимо.
Вона ж стривожилась цим словом і почала роздумувати в собі, що могло значити те привітання… Кожному з нас Бог об’являє свою волю та очікує, що ми зробимо. Деколи кажемо, що ми негідні, наші знання про Бога настільки малі, що не маємо можливості говорити іншим про Бога. Не покладаймося лише на наші сили.
... Ангел їй сказав: “Не бійсь, Маріє! Ти бо знайшла ласку в Бога... Коли будемо жити в Ісусовій присутності, не повинні нічого боятися. Він є тут, щоб нам допомагати, керувати, щоб ми були світлом для світу. Так як і Марія, і ми можемо принести світові Христа своєю службою, любов’ю, порозумінням.

• Як можу пережити сьогоднішній день під впливом цього слова?

Господи, дякую Тобі, що Ти до мене говориш.

Немає коментарів: