10.04.2010

10 квітня, субота – Ів. 3,22-33
Преп. Іларіона Нового; преп. Стефана, чудотворця

Після того вирушив Ісус із своїми учнями у край Юдейський і перебував там із ними, і христив. А й Йоан христив - в Еноні біля Салиму, бо там води було багато, тож приходили туди і христилися. Ще бо Йоана не посаджено у в'язницю. Отож знялася суперечка між Йоановими учнями та одним юдеєм - про очищення. Прийшли вони до Йоана та й кажуть йому: «Учителю, отой, що був із тобою по той бік Йордану й що про нього свідчив ти, - он він христить, та й усі до нього йдуть.» Йоан же у відповідь промовив: «Не може людина щось приймати, коли не дано воно їй із неба. Самі ж свідчите мені, що я казав: Не Христос я, лише послано мене поперед нього. У кого молода, той і молодий. Дружба ж молодого, що стоїть та й слухає, вельми на голос молодого радіє. Отака й моя радість, що оце сповнилося! Йому треба рости, мені ж маліти. Хто з висоти приходить, той - над усіма. Хто з землі, той земний, той і говорить по-земному. А хто з неба приходить - над усіма той. Що бачив і що чув, про те він свідчить, та свідоцтва його ніхто не бере до уваги. Хто прийняв його свідоцтво, той ствердив, що Бог правдивий.

Немає коментарів: