12.04.2010

12 квітня, понеділок – Ів. 2,1-11
Преп. Івана Ліств.

Третього ж дня весілля відбувалося в Кані Галилейській, і була там мати Ісусова. Отож запрошено на те весілля й Ісуса та його учнів. Коли ж не вистачило вина, мати Ісусова й каже до нього: «Вина в них нема.» Відрік їй Ісус: «Що мені, жінко, - а й тобі? Таж не прийшла година моя!» Але мати його мовила до слуг: «Що лиш скаже вам, - робіть.» Було ж там шестеро кам'яних посудин на воду, щоб очищуватися по-юдейському; кожна вміщала дві або три мірки. Сказав їм Ісус: «Наповніть посудини водою.» Вони й виповнили їх по вінця. А він їм далі каже: «Зачерпніть тепер та й несіть до старости весільного.» Тож понесли. Коли ж покуштував староста воду, що на вино обернулась, - а не знав же, звідки воно взялося: слуги лише знали, котрі води зачерпнули були, - то закликав староста молодого і до нього мовив:; «Всяк чоловік добре вино спершу подає, а гірше, - як уп'ються. Ти ж приховав добре вино аж он по сю пору.» Ось такий чудес початок учинив Ісус у Кані Галилейській, і велич тим свою об'явив, - тож і учні його увірували в нього


… Мати Ісусова й каже до нього: «Вина в них нема.»… Дуже часто подружжя, богопосвячене життя, священство, починаються так, як і в Євангеліє: дуже гарно, весело, радісно. Вино має смак і ми готові на жертву. З роками Його смак міняється, втрачається сила любові до покликання, наступає небажання жертвувати своє «я», приходять знеохочення і «вино перемінюється на воду»… Що в таких випадках робити?
… Сказав їм Ісус: «Наповніть посудини водою.»… Ісус своєю силою перемінює води щоденності сірих буднів у всіх наших відносинах і в відносинах до Нього, на смачне «вино» благодаті, приносячи любов, порозуміння та бажання жертвуватися.

• Як я поступаю в хвилини, коли мої відносини втрачають «смак»? Чи роблю все, що мені каже Ісус?

Господи Ісусе, хочу шукати в житті Твою волю та під її впливом міняти всі щоденні відносини на хвилини миру та радості.

Немає коментарів: